FANDOM

Sci

Bedelia

Sektor: Issa

Układ gwiezdny: Bedelia

Typ planety: Ziemia

Populacja: 13 mln

Opis: Zasiedlona przed przeszło dwoma tysiącami lat Bedelia nigdy nie odgrywała większej roli w galaktycznej polityce. Położona z dala od ważnych szlaków handlowych uniknęła również wojennej zawieruchy – najpoważniejszym incydentem, jaki miał tutaj miejsce było zdetonowanie ładunku atomowego, który zniszczył stację kosmiczną orbitującą wokół księżyca drugiej planety układu. Dziś rola Bedelii z roku na rok rośnie. Sprawna polityka rządu, szereg inwestycji w rozwój techniki podróży międzygwiezdnych oraz napływ wykwalifikowanych osadników z ziemskiego sektora sprawił, że nazwa planety zaczyna być kojarzona przez coraz więcej osób. Jeśli dobra pasja Bedelii potrwa jeszcze przez kilkadziesiąt lat, planeta może stać się jednym z czołowych producentów gwiezdnych transportowców oraz luksusowych jachtów.

PrzypisyEdytuj

Autor: Andrzej "Enc" Stój

Interesujące miejsca Edytuj

  • Last Hope - olbrzymi statek transportowy pełen uchodźców z Ukarii, objęty bezterminową kwarantanną ze względu na zagrożenie biologiczne oraz zakażenie sieciowe. Ojczyzna błysków, ludzi o niesamowitym refleksie. Jednostka laboratorium wirusologiczne, wojskowa jednostka badawcza do spraw walki elektronicznej. Statek wraz z doczepionymi habitatami laboratoryjnymi jest zaparkowany na orbicie stacjonarnej zewnętrznego olbrzyma gazowego układu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki