FANDOM

307

Bar 307 z zewnątrz

Bar 307

Patrioci wracają do swojej meliny po udanym rajdzie

Bar 307 to jedna z najbardziej podłych spelun jakie można znaleźć na zamrożonym pustkowiu jakim są Stare Doki. Knajpa zajmuje całe wnętrze wraku niedużego statku rejsowego, od którego numeru identyfikacyjnego widniejącego na burcie (B307) bar wziął swoją nazwę.

Jeszcze nie tak dawno ta brudna melina cieszyła się sporą popularnością ze względu na znajdujący się wewnątrz, stale sprawny, niewielki generator zdolny do ogrzania wnętrza wraku mieszczącego knajpę.

Bar stracił na popularności, jednocześnie zyskując wyjątkowo złą sławę, po niedawnej śmierci Billa Coltrane’a - „tragicznie” zmarłego poprzedniego właściciela przybytku. Coltrane czuł się zbyt pewnie na swoich włościach, przez co w głupi sposób naraził się członkom gangu znanego pod nazwą Patriotów. Jeśli ktoś ma perwersyjną ochotę zobaczyć starego właściciela baru, może spróbować znaleźć jego zamarznięte ciało w Lodowej Galerii, nad samym brzegiem Zamarzniętej Zatoki.

Po zabiciu właściciela pieczę nad interesem objęli Patrioci, robiąc z baru punkt zborny dla członków swojej organizacji. Teoretycznie knajpa nadal jest otwarta dla wszystkich, ale przypadki kilku nagłośnionych w okolicy incydentów jakie miały miejsce w barze skutecznie odstraszyło większość byłych bywalców speluny.

PlotkiEdytuj

  • W dokach powiada się że zdobyte przez Patriotów wymuszeniami i haraczami pieniądze trafiają właśnie tutaj. Mówi się też że kilku takich którzy uwierzyli i próbowali sprawdzić czujność gangu zniknęło z okolicy.
  • Węszący ostatnimi czasy po Starych Dokach Uliczni Oficerowie z jakiegoś powodu zostawiają bar w spokoju.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki