FANDOM

B-hive.jpg
W trzewiach flagowego statku Armady, George’a Wolfa, znajduje się niewielka spelunka której szyld identyfikuje ją jako Hive. Jednak wszyscy nazywają ją B-Hive, jako że znajduje się na pokładzie B statku – tuż nad maszynowniami i pokładem technicznym, co powoduje że panuje w niej nieustanny hałas objawiający się irytującym buczeniem i dudnieniem. Właścicielem knajpki jest człowiek nazywający się Muddy Waters, jednak na pewno nie jest to jego prawdziwe miano. Muddy, podobnie jak wielu innych przedsiębiorców, płaci za możliwość prowadzenia swojego interesu i dzierżawę pomieszczeń – o ile jednak inni sprzedawcy za nic nie zgodziliby się na ulokowanie biznesu w trzewiach statku, o tyle Muddy’emu ta lokacja odpowiada jak żadna inna.

UsługiEdytuj

Pomimo że do B-Hive niełatwo się dostać a sama knajpa nie prezentuje się zbyt okazale, prawie przez cały czas jest tutaj komplet klientów a trafienie na wolny stolik graniczy z cudem. Dzieje się tak dlatego że to nie trunki, obsługa czy nawet klimat miejsca są dla odwiedzających najważniejsze – najważniejsze jest to że można tutaj kupić informacje. Muddy, samemu będąc zagadką, jest najlepiej poinformowaną osobą w całej Armadzie. Nawet służby wywiadowcze floty nie wiedzą o wszystkim co dzieje się na statkach i w strukturach Armady tak dokładnie jak Waters. Faktem jest że z jego usług kilkakrotnie korzystała nawet Rada Armady.

Właściciel B-Hive posiada informatorów na każdym statku, w każdej formacji i stronnictwie, a także na wielu planetach rozsianych po galaktyce. I choć wielu chciałoby wiedzieć kim naprawdę jest Waters, zaś Rada Armady próbowała nawet swego czasu wybadać Muddy’ego, nikt nie zbliżył się nazbyt do prawdy. A prawda jest taka, że Waters przed zainstalowaniem się w strukturach Armady pracował jako szpieg dla rządów kilku planet, oraz dla kilku potężnych korporacji. Z powodu konfliktu w jaki popadł z Black Forest Corporation postanowił zakończyć karierę i zniknąć, ukrywając się pod zmienionym nazwiskiem w miejscu gdzie ciężko jest znaleźć kogokolwiek.

Plotki i tajemniceEdytuj

  • Jedną z najpopularniejszych plotek są nieustanne dociekania kim naprawdę jest Muddy Waters. Teorii są dziesiątki - jedne całkiem logicznie posklejane, inne niedorzeczne i nie trzymające się kupy. Można więc usłyszeć wersje o kultyście, byłym piracie, żołnierzu armii Cor jak i o psychopatycznym mordercy czy byłym handlarzu niebezpiecznymi bestiami, takimi jak Rozszarpywacze czy Gulthanki.
  • Muddy posiada na zapleczu tajne przejście, dzięki któremu może niepostrzeżenie wymknąć się do tuneli technicznych, prowadzących na większość pokładów statku.
  • Nikt nie zdaje sobie sprawy że Waters to również bardzo doświadczony psion. Niestety jest on uzależniony od psiaktywnej substancji występującej jedynie na lodowej planecie Nayra.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki