FANDOM

Rasa ludzi powstała na pokładzie statku ewakuacyjnego Last Hope. Błyski są obdarzeni niezwykle szybkim metabolizmem i refleksem. Charakteryzują się niższym niż przeciętny wzrostem i drobną budową ciała. Wyżej przywołane cechy stanowią skutek uboczny zakażenia i modyfikacji genomu przez geno-wirus podczas pobytu na pokładzie Last Hope.

Błyski stanowią niewielką część populacji Last Hope, którą udało się wyleczyć z zakażenia. Jako wyleczeni mogą przebywać poza objętym kwarantanną statkiem.

Osobników tej rasy można spotkać głownie w systemie Bedelii i kilku sąsiednich układach. Zmiany genetyczne spowodowane przez wirus są trwałe i najprawdopodobniej przekazywane kolejnym pokoleniom (brak wystarczających danych dla potwierdzenia tej hipotezy, zbyt mała grupa kontrolna). Błyski są często prześladowani przez społeczeństwo. Niechęć rasowa jest podsycana irracjonalnym strachem przed zakażeniem geno-wirusem.

Cechy rasowe Edytuj

  • Szybki metabolizm - błyski mają niezwykle szybki metabolizm, minusem tego faktu jest krótszy od przeciętnej czas życia
  • Outsider - jak zawada. Błyski nie są akceptowane w społeczeństwie. Otacza je powszechna niechęć, a nawet nienawiść, ze względu na strach przed zakażeniem geno-wirusem. Są często posądzani o kradzieże ze względu na swoją zręczność i zdolność do błyskawicznego przemieszczania.
  • Zwierzęce zmysły - Błyski są wynikiem ewolucji w niebezpiecznym środowisku. Ich przodkowie tylko dzięki wyczulonym zmysłom zdołali przeżyć i przekazać swoje geny. Dzięki temu dziedzictwu błyski otrzymują premię do testów związanych z użyciem zmysłów.

Szczegóły mechaniczne dotyczące poszczególnych cech można znaleźć w Podręczniku Podstawowym Savage Worlds i podręczniu Nemezis.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki