FANDOM

Mapa sektora /13.08/

Archipelag.jpg

Widok na Archipelag z pobliskiego systemu Eclipse

Na najważniejszy układ słoneczny w Ramieniu Strzelca, Archipelag, składa się siedem gwiazd, kilkadziesiąt planet, co najmniej kilkaset masywnych księżyców oraz gęsty pas asteroidów. System uchodzi za prawdziwą miniaturę Galaktyki – można tu znaleźć wszystko, za jednym wyjątkiem. Mieszkańcy Archipelagu nie mają żadnej styczności z plugawymi bóstwami ani Hordą. Od czasu do czasu pojawiają się plotki o pochwyceniu grupy kultystów czy śladach wskazujących na rychłą inwazję, zawsze jednak okazują się fałszywe. Z niewiadomej przyczyny sługi Pożeracza Światów omijają Archipelag. Jednak od czasu inwazji na Eclipse coraz głośniej mówi się o konieczności przygotowań do walki z Hordą, nawet gdyby wojna o Archipelag miała rozpocząć się za setki lat. Obecnie mieszkańcy systemu nie przejmują się ani przyszłością Archipelagu, ani losami całej ludzkości. Mają własne problemy – przeludnienie, niekontrolowaną imigrację, wysokie wskaźniki przestępczości, wyczerpujące się surowce, ataki piratów, zmiany klimatu i dziesiątki innych, jakie każdego dnia pojawiają się na stronach głównych serwisów informacyjnych."

Andrzej „Enc” Stój

Więcej na temat Archipelagu można znaleźć stronie Wydawnictwa Gramel.

Kanoniczny.png
Kanoniczny

Szkic.png
Potrzebne wsparcie!

Potrzebujemy twojej pomocy przy edycji tego artykułu. Rozwiń treść i opisy, dodaj linki, wgraj ilustracje. Do dzieła! Nemeziswiki liczy na twoją pomoc!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki