FANDOM

Aquarius04.jpg

Układ gwiezdny: Aquarius Prime

Populacja: około 7 milionów

Poziom bezpieczeństwa: wysoki

Poziom technologii: lekko powyżej średniej sektora

PołożenieEdytuj

Czwarta planeta w układzie pomarańczowego giganta.

Właściwości fizyczneEdytuj

Planeta wielkości Ziemi, poziom grawitacji w normie. Dzięki pracom terraformacyjnym planeta posiada aktualnie nadająca się do oddychania atmosferę i ekosystem. Średnia temperatura na powierzchni to 50°C.

Fauna i floraEdytuj

Większość powierzchni pokrywa tropikalna dżungla. Ekosystem został zaprojektowany podczas terraformowania planety. Składa się ze standardowej mieszanki gatunków ziemskich odpowiednio przystosowanych do warunków panujących na Aquarius Prime IV. Brak gatunków roślin i zwierząt agresywnych wobec człowieka.

PopulacjaEdytuj

Jungle factory.jpg

Jeden z kompleksów przemysłowych w koloni Semenkov

Ludność planety zamieszkuje głównie w kolonii przetwórczej Semenkov. Jest to największe osiedle ludzkie w systemie i jednocześnie siedzibą główną Aquarius Minig Corp w całym sektorze Eclipse. Ocenia się, że Semenkov zamieszkuje około 6 milionów ludzi. Pierwotnie kolonia została założona przez pionierów z słowiańskiej grupy etnicznej. Do dziś ludność Semenkov`a mówi ze specyficznym akcentem i hołduje tradycjom nieznanym w innych regionach sektora.

Pozostali mieszkańcy planety zamieszkują niewielkie, liczące od kilkuset do kilkunastu tysięcy osiedla, zajmując się głównie produkcją rolną, a także wydobywaniem i przetwórstwem minerałów na niewielką skalę.

Najważniejsze miejscaEdytuj

  • Semenkov - duża kolonia przetwórcza, stanowiąca główną siedzibę AMC. Słynna w całym sektorze z hut produkujących doskonały stop tytanu ze stalą, wykorzystywany przy produkcji pancerzy statków. Posiada port kosmiczny klasy III.
  • Landfall - pierwsze osiedle założone na planecie. Obecnie opuszczone ze względu na częściowe zalanie przez wody oceaniczne. W dżungli wciąż stoi skorupa olbrzymiej barki kolonizacyjnej, w której pierwsi osadnicy przybyli na planetę.
  • Niva - pierwsza stolica całej planety. Częściowo opuszczona po wojnie domowej przed 65 laty. Miasto zostało wówczas zaatakowane za pomocą broni biologicznej, przez najemników działając w imieniu AMC. Dla wielu symbol oporu wobec działań AMC.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki