FANDOM

MCangels.png

Oficjalne logo MCA

Drużyna Astropiłki utworzona przy znajdującej się w Podbrzuszu 428 Jednostce Rekrutacyjnej.

HistoriaEdytuj

Aniołki MacCormicka powstały niedługo po tym jak 428 Jednostka ulokowała się w GEO-9. Jak sama nazwa wskazuje, drużyna została powołana przez dowódcę jednostki, pułkownika W.T. MacCormicka, który został jej trenerem i zarazem zawodnikiem. Drużyna składa się wyłącznie z żołnierzy służących w jednostce. Jako jedna z nielicznych posiada swoje własne boisko treningowe. W poprzednim sezonie Aniołki zajęły 4 miejsce w lidze.

Styl gryEdytuj

Na boisku Aniołki słyną z dwóch rzeczy. Pierwsza z nich do doskonała taktyka rozgrywki. Specjaliści i komentatorzy zgodnie przyznają, iż Pułkownik doskonale potrafił przenieść swój geniusz taktyczny z pola walki na boisko LGS. Druga z nich to duża brutalność gry zawodników MacCormicka. Nie ma praktycznie meczu, w którym jakiś zawodnik Aniołków nie zostałby wykluczony za serię niedozwolonych zagrań, które bardzo często kończą się dla przeciwnika wizytą w szpitalu. Specjaliści uważają, iż jest to celowe działanie ze strony Pułkownika, który w ten sposób próbuje złamać morale zawodników z przeciwnych drużyn.

GwiazdyEdytuj

Anya.jpg

Porucznik Anya Cohen - jedna z niewielu kobiet grajacych w lidze LGS

Niekwestionowaną gwiazda Aniołków jest pułkownik MacCormick. Jest on również obecnie jedynym grającym trenerem w lidze. MacCormick jest doskonałym strategiem, co znakomicie widać podczas meczy rozgrywanych przez Aniołki. Ponadto w poprzednim sezonie został królem strzelców ligi. Złośliwi śmieją się, że to przez to, iż drużyna dostała rozkaz grania pod swojego dowódcę.

PlotkiEdytuj

  • Podobno Aniołki stosują niedozwolone środki, które nie są wykrywane przez obecnie dostępne testy. Prekursorem badań nad nowym dopingiem ma być kapitan Ivan Guzovski, naczelny medyk 428.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki