FANDOM

Lord Henry

"Lord" Henry Wire podczas jednego ze swoich monologów w Zielnym Dachu

Mężczyzna przed trzydziestką. Stały bywalec knajp, kabaretów i klubów Ogona. Uzależniony od środków przeciwbólowych i RTB, samozwańczy filozof, znawca życia i cynik. Klasyczny przypadek młodego szlachcica który wpadł w pułapkę bohemy.

HistoriaEdytuj

Henry pochodzi z bogatej rodziny szlacheckiej mieszkającej na Bariz. Rozpieszczany od najmłodszych lat, wyrósł na egocentrycznego lenia i utracjusza. Interesowały go jedynie wyścigi, poezja, szermierka, alkohol, kobiety i narkotyki. Z czasem zyskał wielu wrogów i postanowił opuścić rodzinne Bariz by zaznać prawdziwie dzikich przygód. Daleko nie dotarł, gdyż już pierwszego dnia trafił do Zielnego Dachu i tam pozostał do dziś.

ObecnieEdytuj

Stały rezydent Zielnego Dachu. Uchodzący za błyskotliwego i elokwentnego, jest uwielbiany pośród bywalców lokalu. Słynny z niezwykle cynicznych i zarazem lapidarnych sformułowań, w których zawiera swoją pseudo-filozofię życia. Jego odważne i często obrazoburcze tezy dotyczące moralności, wojny czy życia szokują, bawią i nierzadko obażają widownię. Sam Henry nie wierzy w swoje wydumane teorie, opowiada je jedynie pod zdegenerowaną publikę, karmiąc swoje ego ich uwielbieniem. Dodatkowej popularności zapewnia mu dość pokaźna kwota na jego koncie, oraz skłonność do hojności przy płaceniu rachunków.

PlotkiEdytuj

  • Podobno na Henrym ciąży wyrok sądowy za przestępstwo którego dopuścił się na Bariz.
  • Plotka głosi że Henry nie pochodzi z Bariz, a posiadane pieniądze ukradł lub otrzymał w darze od Bogów Hordy w zamian za swoją duszę.
  • Podobno stracił oko podczas nieudanej próby samobójczej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki